قدر زمان حال را بدانید که گذشته هرگز برنمی گردد و آینده شاید نیاید.(گالیله)
خوش آمدید - امروز : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶
خانه » پایان نامه های فنی و مهندسی » پایان نامه های مهندسی فناوری اطلاعات » تأثیر تجارت الکترونیک بر توسعه اقتصادی

اطلاعیه سایت

سلام خدمت شما کاربران گرامی، دوستانی که تمایلی به پرداخت اینترنتی مبلغ فایل ها ندارند، می توانند مبلغ فایل را به شماره کارت زیر، کارت به کارت کرده و نام فایل موردنظر و کد رهگیری را به شماره های زیر پیامک و یا از طریق تلگرام ارسال کنند تا فایل از طریق ایمیل یا تلگرام (به درخواست شما) برای شما ارسال شود.

شماره کارت:

6037997225225383 - بانک ملی به نام سید محمد علوی

شماره تماس و پیامک:

09176858460 (سید محمد علوی - تلگرام)

با تشکر - مدیریت سایت

تأثیر تجارت الکترونیک بر توسعه اقتصادی

تأثیر تجارت الکترونیک بر توسعه اقتصادی

تأثیر تجارت الکترونیک بر توسعه اقتصادی

تعداد صفحات : 34 | قابل ویرایش

تجارت الکترونیک عبارت است از مبادله اطلاعات تجاری بدون استفاده ازکاغذ است که در آن نوآوریها مانند مبادله الکترونیکی داده ها- پست الکترونیک وسایر فن آوریهای مبتنی بر شبکه به کاربرده می شود.

مقدمه

تجارت الکترونیک عبارت است از مبادله اطلاعات تجاری بدون استفاده ازکاغذ است که در آن نوآوریها مانند مبادله الکترونیکی داده ها- پست الکترونیک وسایر فن آوریهای مبتنی بر شبکه به کاربرده می شود. تجارت الکترونیکنه تنها عملیاتی را که در انجام معاملات به طور دستی و با استفاده از کاغذ صورت میگیرد به حالت خود کار در می آورد. بلکه سازمان ها را یاری می کند که به یک محیط کاملا الکترونیک قدم بردارند و شیوه های کار خود را تغییر دهند.

در ظرف  چند سال اخیر سازمانهای استفاده از تجارت الکترونیک را از اینترنت شروع کرده اند. اینترنت از لحاظ دیگری موجب پیشرفت تجارت الکترونیک شده است. استانداردهای تجارت الکترونیک هم اکنون در حال توسعه است.

منابع و ماخذ

1- سیدابراهیم‌ ابطحی، متن‌شناسی‌ ساخت‌ یافته‌ فناوری‌ بزرگراههای‌ اطلاعاتی‌ در زبان‌ فارسی، ص‌ 66، تهران، وزارت‌ کشاورزی، اداره‌ کل‌ آمار واطلاعات، 1376.

2- دکتر بیژن‌ هاشمی‌ ملایری‌ و فریده‌ باستانی، مقدمه‌ای‌ بر اینترنت‌ و شبکه‌ وسیع‌ جهانی، بخش‌ اول، مجله‌ علوم‌ پزشکی‌ تربیت‌ مدرس، تابستان‌ 77 شماره‌ 1; ص‌ 111.

3- دکتر بیژن‌ هاشمی‌ ملایری‌ و فریده‌ باستانی، مقدمه‌ای‌ بر اینترنت‌ و شبکه‌ وسیع‌ جهانی، بخش‌ اول، مجله‌ علوم‌ پزشکی‌ تربیت‌ مدرس، تابستان‌ 77 شماره‌ 1 ص‌ 112.

4- دکتر محمود زرگر، مدلهای راهبردی و راهکارهای تجارت در اینترنت،انتشارات بهینه، 1380

5- دکتر سهیل سرمد سعیدی و دکتر وحید رضا میرابی، تجارت الکترونیک، انتشارات پرسمان ، 1383

6- دکتر محمد زرگر، اصول و مفاهیم فنآوری اطلاعات ، انتشارات بهینه، 1382

7-تجارت الکترونیک مبتنی براینترنت ،مژده قزل ایاغ ،همایش جهانی شهرهای الکترونیکی واینترنتی ،1380،ص 67

8-داریوش حقیقی طلب ،مفاهیم وروشهای تجارت الکترونیک (EDI)،موسسه مطالعات وپژوهشهای بازرگانی،1376 ،ص 2

9-حمید گل محمدی،بازاریابی در اینترنت،کسب رضایت مشتری ، مجله بازار یابی،1380،شماره 11

10- علی صنایعی ،بازاریابی وتجارت الکترونیکی ،جهاد دانشگاهی واحد اصفهان ،1379.

34,000 ریال – خرید
اشتراک گذاری مطلب

تمامی حقوق این سایت، متعلق به وبسایت "خرید فایل" می باشد. - طراحی شده توسط پارس تمز