نکته: لینک خرید در پایین صفحه قرار دارد.

انواع آنتن های وایرلس

فهرست مطالب این مقاله

انواع آنتن های وایرلس

تعداد صفحات : ۴۵ | قابل ویرایش

به تکنولوژی ارتباطی اطلاق می شود ، که  در آن  از امواج  رادیویی ، مادون قرمز و Wireless مایکروویو،به جای سیم وکابل،برای انتقال سیگنال بین دودستگاه استفاده می شود.

مقدمه

به تکنولوژی ارتباطی اطلاق می شود ، که  در آن  از امواج  رادیویی ، مادون قرمز و Wireless مایکروویو،به جای سیم وکابل،برای انتقال سیگنال بین دودستگاه استفاده می شود. ازمیان این دستگاه هامی توان پیغامگیرها، تلفن های همراه ، کامپیوتر های قابل حمل ، شبکه های کامپیوتری ، دستگاه های مکان یاب، سیستم های ماهواره ای و PDA ها را نام برد.

Wireless فواید تکنولوژی

به کابر امکان استفاده از دستگاه های متفاوت ، بدون نیاز به سیم یا کابل ، در حال Wirelessتکنولوژی حرکت را می دهد . شما می توانید  صندوق پست الکترونیکی خود را بررسی کنید ،  بازار بورس را زیر نظر بگیرید ، اجناس مورد  نیاز را خریداری  کنید و یا حتی برنامه  تلویزیون مورد علاقه خود را تماشا کنید  . بسیاری از زمینه های  کاری از جمله مراقبت های  پزشکی ، اجرا قوانین و سرویس های خدماتی دارند. Wirelessاحتیاج به تجهیزات ثابت : از امواج رادیویی استفاده می کند وخط دید مستقیم برای برقراری ارتباط  لازم Wirelessسیستم، این  سیستم ها از آنتن های ثابت Wireless دارد . بر خلاف تلفن های همراه  و یا  دیگر دستگاههای استفاده  می کنند و به طور کلی می توانند جانشین مناسبی برای شبکه های  کابلی باشند ومی توانند برای ارتباطات پرسرعت اینترنت و یا تلویزیون مورد استفاده  قرار گیرند .امواج رادیویی وجود دارند که می توانند اطلاعات بیشتری را انتقال دهند و در نتیجه از هزینه ها می کاهند.

منابع

www.wikipower.ir

www.prozhe.com

www.parsbook.com

به این پست رای بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
خرید فایل
خرید فایل
وب‌سایت خرید فایل از سال 1395 شروع به فعالیت و ارائه خدمات به دانشجویان گرامی کرده است. البته فایل‌هایی که در این وب‌سایت به فروش می‌رسد، صرفاً به عنوان منبعی برای استفاده دانشجویان در تحقیق خود است و هرگونه سوءاستفاده از آنها، به عهده خود فرد می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.