امام حسين(ع):اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۶
خانه » پایان نامه های فنی و مهندسی » پایان نامه های کامپیوتر » بررسی و نقش موتور جستجو در کسب و کار الکترونیک

اطلاعیه سایت

سلام خدمت شما کاربران گرامی، دوستانی که تمایلی به پرداخت اینترنتی مبلغ فایل ها ندارند، می توانند مبلغ فایل را به شماره کارت زیر، کارت به کارت کرده و نام فایل موردنظر و کد رهگیری را به شماره زیر پیامک کنند تا فایل از طریق ایمیل یا تلگرام (به درخواست شما) برای شما ارسال شود.

شماره کارت: 6104337871930416 بانک ملت به نام محمد افراسیابی

شماره پیامک: 09386494070

با تشکر - مدیریت سایت

بررسی و نقش موتور جستجو در کسب و کار الکترونیک

بررسی و نقش موتور جستجو در کسب و کار الکترونیک

بررسی و نقش موتور جستجو در کسب و کار الکترونیک

تعداد صفحات : 105 | قابل ویرایش

پیشرفت فناوری ارتباطات و اطلاعات در سایه تحول علم کامپیوتر سبب تغییرات شگرفی در دنیای کسب و کار شده است .کسب و کار الکترونیک ، عمده ترین دستاورد بکارگیری فناوری ارتباطات و اطلاعات (ICT) در زمینه اقتصادی است.

مقدمه

پیشرفت فناوری ارتباطات و اطلاعات در سایه تحول علم کامپیوتر سبب تغییرات شگرفی در دنیای کسب و کار شده است .کسب و کار الکترونیک ، عمده ترین دستاورد بکارگیری فناوری ارتباطات و اطلاعات (ICT) در زمینه اقتصادی است. استفاده از این فناوری موجب توسعه تجارت، تسهیل ارتباطات عوامل اقتصادی ، فراهم کردن امکانات فعالیت برای بنگاه های کوچک و متوسط ، ارتقای بهره وری ، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان شده است .فناوری ارتباطات و اطلاعات امکان افزایش قابلیت رقابت پذیری بنگاه ها را فراهم ساخته و همچنین به ایجاد مشاغل جدید منجر شده است.

تعاریف متعددی از کسب و کار الکترونیکی ارائه شده است از جمله ؛ هدایت ارتباطات کاری و معاملات بر روی شبکه ها ازطریق رایانه ؛ خرید و فروش کالاها و خدمات و انتقال سرمایه ها از طریق ارتباطات دیجیتالی ؛ کاربرد وسایل الکترونیک برای تبلیغ ، فروش،توزیع ، و پشتیبانی محصولات . اتحادیه اروپا در سال1997 آن را به این شکل تعریف کرده است: کسب و کار الکترونیک بر پردازش و انتقال الکترونیک داده ها شامل متن ، صدا و تصویر مبتنی است .کسب و کار الکترونیک فعالیت های گوناگونی از قبیل مبادله الکترونیک کالاهاو خدمات و تحویل فوری مطالب دیجیتالی و انتقال الکترونیک را در بر دارد.

فهرست منابع

  1. خداداد حسینی ، حمید ، عزیزی ، شهریار، الهی ، شعبان (1384) ، شناسائی موانع و راهکارهای بکارگیری کسب و کار الکترونیک : مورد مطالعه شرکت ایران خودرو، پژوهشنامه بازرگانی،شماره 37
  2. صباغ کرمانی ، مجید، اسفیدانی ، محمد رحیم ، (1384) ، بررسی تاثیر عوامل رقابتی یر جهانی شدن و کسب و کار الکترونیک ، تحقیقات اقتصادی ، شماره 70.
  3. صباغ کرمانی ، مجید ، اسفیدانی ، محمد رحیم ، (1385) ، بررسی تاثیر کسب و کار الکترونیکی بر بین المللی شدن بنگاه های ایران ، پژوهشنامه بازرگانی ، شماره 38.
  4. مدهوشی ، مهرداد ، صفاری نژاد، میثم (1383)، وب سایت های کسب و کار الکترونیکی در ایران : استراتژهای و مدل ها ، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی ، شماره 30.
  5. نوری ، روح الله، (1386)، بررسی میزان بلوغ کسب و کار الکترونیکی شرکت های صنعتی صادرکننده ، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی ، شماره 42.
105,000 ریال – خرید
اشتراک گذاری مطلب

تمامی حقوق این سایت، متعلق به وبسایت "خرید فایل" می باشد. - طراحی شده توسط پارس تمز