نکته: لینک خرید در پایین صفحه قرار دارد.

نقش مشاغل خانگی در اقتصاد مقاومتی

فهرست مطالب این مقاله

نقش مشاغل خانگی در اقتصاد مقاومتی

تعداد صفحات : ۷۵ | قابل ویرایش

امروزه کسب وکارهای خانگی از بخشهای حیاتی و ضروری فعالیت های اقتصادی کشورهای پیشرفته محسوب می شود.

مقدمه

امروزه کسب وکارهای خانگی از بخشهای حیاتی و ضروری فعالیت های اقتصادی کشورهای پیشرفته محسوب می شود. ایجاد کسب وکارهای خانگی از نظرشغل و رفع بیکاری جوانان موجب تنوع دگرگونی زیادی در اجتماع و اقتصاد هرکشور میشود .

برای جوانان و خانم ها کسب و کارهای خانگی نقطه شروع مناسبی برای راه اندازی کسب و کارهای شخصی و ثروت افرینی است.زیرا راه اندازی ان در مقایسه با دیگرانواع کسب و کار ساده ترو کم هزینه ترمی باشد.

حقیقت آن است که مشاغل خانگی به دلیل مزایای خاص در جهت رفع بیکاری بسیار موثر بوده و در کشورهایی که برنامه هایی را برای تقویت این مشاغل به کار گرفته اند و نتایج موفقیت آمیزی نیز رسیده اند.

ایجاداشتغال به حداقل سرمایه امکان کار کردن به صورت پاره وقت دوره آموزشی کوتاه مدت و عدم نیاز به فضای خاص وقابلیت های انکار ناپذیری است. این گونه مشاغل داشته و ضرورت توجه جدی به این مسئله را اشکار میسازد.

برای اینکه یک کسب و کار خانگی رشد نماید و برای نسل های اینده نیز بقا داشته باشدبایستی یک برنامه ریزیکسب و کار انجام شود.علاوه براین به ذلیل اهمیت روز افزون این نوع کیب و کارها هم برای جامعه هم برای اقتصادملت ها حمایت هایی نیز بایست از سوی دولت ها دراین راستا انجام شود.

ترکیب چندین عامل برای برای توضیح و تشریح موفقیت و بقای کیب و کارهای خانگی لازم است .از ان جمله می توان به مواردی مانند فرهنگ خانواده و خصوصیات هرکدام از اعضای عوامل محیطی و نوع کسب و کار و موارد دیگر اشاره کرد.

به این پست رای بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
خرید فایل
خرید فایل
وب‌سایت خرید فایل از سال 1395 شروع به فعالیت و ارائه خدمات به دانشجویان گرامی کرده است. البته فایل‌هایی که در این وب‌سایت به فروش می‌رسد، صرفاً به عنوان منبعی برای استفاده دانشجویان در تحقیق خود است و هرگونه سوءاستفاده از آنها، به عهده خود فرد می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.