تهیه مدل کسب و کار برای سیستم اطلاعات مدیریت در دانشگاه پیام نور
تعداد صفحات : ۹۱ | قابل ویرایش
چیزی که در دنیای تجارت امروز اهمیت کمتری به آن داده میشود، مدل کسب و کار و یا همان Business Model است.
مقدمه
چیزی که در دنیای تجارت امروز اهمیت کمتری به آن داده میشود، مدل کسب و کار و یا همان Business Model است.
Business Model می تواند نقش الگو و خطکش را در هر تجارتی بازی کند.
یک Business Model خوب که معمولا از یک پاراگراف هم بیشتر نمیشود، مدل کسب درآمد و چگونگی دستیابی به آن را مشخص میکند.
بدیهی است که اگر در روز نخست تصویر درستی از Business Model خود نداشته باشیم، خیلی سریع از مسیر واقعی و اصلی خود دور شویم.
تصمیم گیری شده است تا در راستای ارتقاء جایگاه Business Model و بالا بردن اهمیت آن در تجارت و نحوه گسترش آن خصوصا در کشور عزیزمان ایران بکوشیم.
منابع و مآخذ
- سایت علمی دانشجویان ایران
- مرکزمطالعات مدیریت و بهره وری ایران
- کتاب MANAGEMENT INFORMATION SYSTEMS 8/E 2001
Raymond McLeod, Jr. and George Schell - سایت علمی تخصصی مهندسی مدیریت اجرایی
- سایت مدیریت داکفا
- مجله الکترونیکی ” مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران “
- Kennrth C. Laudon & Jane P. Laudon/ Systems NewManagement InformationApproaches to Organization & Technology/Prentice-Hall, 1998.
- Steven Alter/Information System A ManagmentPerspective/Benjamin-Cummings, 1996.
به این پست رای بدهید