نکته: لینک خرید در پایین صفحه قرار دارد.

پروژه نظامنامه کیفیت ایزو در شرکت های خاورپرس

فهرست مطالب این مقاله

پروژه نظامنامه کیفیت ایزو در شرکت های خاورپرس

تعداد صفحات : ۹۶ | قابل ویرایش

سند حاضر مبین عملکرد و چگونگی اجرای بندها و مصوبات نظام مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 9001; 2000 می باشد که نشان دهنده توانایی شرکت در رعایت خواسته های مشتری درون و برون مرزی و بهبود مستمر در کیفیت محصولات و تضمین انطباق با الزامات مربوط به قوانین و مقررات برای افزایش رضایت مشتری می باشند.

«فهرست مطالب»

عنوان                                              صفحه

فصل اول:کلیات تحقیق…………………………… ۱

مقدمه……………………………………….. ۲

بیان مسأله…………………………………… ۳

اهداف تحقیق………………………………….. ۵

اهمیت و ضرورت تحقیق…………………………… ۶

فصل دوم:ادبیات تحقیق………………………….. ۷

معرفی شرکت خاورپرس……………………………. ۸

سیستم مدیریت کیفیت……………………………. ۹

کنترل مستندات ………………………………. ۱۰

کنترل سوابق…………………………………. ۱۱

مسئولیت مدیریت………………………………. ۱۲

مشتری محوری…………………………………. ۱۴

خط مشی کیفیت………………………………… ۱۵

طرح ریزی……………………………………. ۱۷

مسئولیت،اختیار و انتقال اطلاعات………………… ۱۹

بازنگری مدیریت………………………………. ۲۲

مدیریت منابع………………………………… ۲۵

منابع انسانی ……………………………….. ۲۶

زیرساخت…………………………………….. ۲۸

محیط کار……………………………………. ۲۹

پدیدآوری……………………………………. ۳۰

فرآیندهای مرتبط با مشتری……………………… ۳۲

طراحی و تکوین……………………………….. ۳۶

فصل سوم:روش تحقیق……………………………. ۴۲

روش تحقیق…………………………………… ۴۳

ابزار جمع آوری اطلاعات………………………… ۴۳

جامعه آماری…………………………………. ۴۴

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات……………………… ۴۴

موقعیت جغرافیایی شرکت خاورپرس…………………. ۴۵

نگاهی بر برنامه های سالیانه شرکت خاورپرس(به صورت سالیانه)    ۴۷

وضعیت نیروی انسانی در شرکت خاورپرس…………….. ۵۱

انتخاب نیرو در شرکت خاورپرس…………………… ۵۲

فصل چهارم:یافته های تحقیق…………………….. ۵۴

تحلیل داده ها……………………………….. ۵۵

بهبود مداوم…………………………………. ۵۷

اقدام اصلاحی…………………………………. ۵۸

اقدام پیشگیرانه……………………………… ۵۹

فصل پنجم: نتیجه گیری،منابع و مآخذ،ضمائم………… ۶۰

نتیجه گیری………………………………….. ۶۱

ضمائم………………………………………. ۶۲

مقدمه

سند حاضر مبین عملکرد و چگونگی اجرای بندها و مصوبات نظام مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 9001; 2000 می باشد که نشان دهنده توانایی شرکت در رعایت خواسته های مشتری درون و برون مرزی و بهبود مستمر در کیفیت محصولات و تضمین انطباق با الزامات مربوط به قوانین و مقررات برای افزایش رضایت مشتری می باشند.

با توجه به الزاماتی که در استاندارد موجود می باشد کلیه الزامات در شرکت برای تمامی محصولات رعایت و اجرا می گردد و استثنایی وجود ندارد.

استانداردهای زیر به عنوان مرجع در شرکت مورد استفاده قرار گرفته است.

استاندارد ایران-ایزو ۹۰۰۰ – ۲۰۰۰ سال ۱۳۸۰-سیستم های مدیریت کیفیت.

به این پست رای بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
خرید فایل
خرید فایل
وب‌سایت خرید فایل از سال 1395 شروع به فعالیت و ارائه خدمات به دانشجویان گرامی کرده است. البته فایل‌هایی که در این وب‌سایت به فروش می‌رسد، صرفاً به عنوان منبعی برای استفاده دانشجویان در تحقیق خود است و هرگونه سوءاستفاده از آنها، به عهده خود فرد می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.