هیچ می دانی فرصتی که از آن بهره نمی گیری ،آرزوی دیگران است.(جک لندن)
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
خانه » پایان نامه های علوم انسانی » پایان نامه های مدیریت صنعتی » پروژه نظامنامه کیفیت ایزو در شرکت های خاورپرس

اطلاعیه سایت

سلام خدمت شما کاربران گرامی، دوستانی که تمایلی به پرداخت اینترنتی مبلغ فایل ها ندارند، می توانند مبلغ فایل را به شماره کارت زیر، کارت به کارت کرده و نام فایل موردنظر و کد رهگیری را به شماره های زیر پیامک و یا از طریق تلگرام ارسال کنند تا فایل از طریق ایمیل یا تلگرام (به درخواست شما) برای شما ارسال شود.

شماره کارت:

6037997225225383 - بانک ملی به نام سید محمد علوی

شماره تماس و پیامک:

09176858460 (سید محمد علوی - تلگرام)

با تشکر - مدیریت سایت

پروژه نظامنامه کیفیت ایزو در شرکت های خاورپرس

پروژه نظامنامه کیفیت ایزو در شرکت های خاورپرس

پروژه نظامنامه کیفیت ایزو در شرکت های خاورپرس

تعداد صفحات : 96 | قابل ویرایش

سند حاضر مبین عملکرد و چگونگی اجرای بندها و مصوبات نظام مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 9001; 2000 می باشد که نشان دهنده توانایی شرکت در رعایت خواسته های مشتری درون و برون مرزی و بهبود مستمر در کیفیت محصولات و تضمین انطباق با الزامات مربوط به قوانین و مقررات برای افزایش رضایت مشتری می باشند.

«فهرست مطالب»

عنوان                                              صفحه

فصل اول:کلیات تحقیق…………………………… 1

مقدمه……………………………………….. 2

بیان مسأله…………………………………… 3

اهداف تحقیق………………………………….. 5

اهمیت و ضرورت تحقیق…………………………… 6

فصل دوم:ادبیات تحقیق………………………….. 7

معرفی شرکت خاورپرس……………………………. 8

سیستم مدیریت کیفیت……………………………. 9

کنترل مستندات ………………………………. 10

کنترل سوابق…………………………………. 11

مسئولیت مدیریت………………………………. 12

مشتری محوری…………………………………. 14

خط مشی کیفیت………………………………… 15

طرح ریزی……………………………………. 17

مسئولیت،اختیار و انتقال اطلاعات………………… 19

بازنگری مدیریت………………………………. 22

مدیریت منابع………………………………… 25

منابع انسانی ……………………………….. 26

زیرساخت…………………………………….. 28

محیط کار……………………………………. 29

پدیدآوری……………………………………. 30

فرآیندهای مرتبط با مشتری……………………… 32

طراحی و تکوین……………………………….. 36

فصل سوم:روش تحقیق……………………………. 42

روش تحقیق…………………………………… 43

ابزار جمع آوری اطلاعات………………………… 43

جامعه آماری…………………………………. 44

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات……………………… 44

موقعیت جغرافیایی شرکت خاورپرس…………………. 45

نگاهی بر برنامه های سالیانه شرکت خاورپرس(به صورت سالیانه)    47

وضعیت نیروی انسانی در شرکت خاورپرس…………….. 51

انتخاب نیرو در شرکت خاورپرس…………………… 52

فصل چهارم:یافته های تحقیق…………………….. 54

تحلیل داده ها……………………………….. 55

بهبود مداوم…………………………………. 57

اقدام اصلاحی…………………………………. 58

اقدام پیشگیرانه……………………………… 59

فصل پنجم: نتیجه گیری،منابع و مآخذ،ضمائم………… 60

نتیجه گیری………………………………….. 61

ضمائم………………………………………. 62

مقدمه

سند حاضر مبین عملکرد و چگونگی اجرای بندها و مصوبات نظام مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 9001; 2000 می باشد که نشان دهنده توانایی شرکت در رعایت خواسته های مشتری درون و برون مرزی و بهبود مستمر در کیفیت محصولات و تضمین انطباق با الزامات مربوط به قوانین و مقررات برای افزایش رضایت مشتری می باشند.

با توجه به الزاماتی که در استاندارد موجود می باشد کلیه الزامات در شرکت برای تمامی محصولات رعایت و اجرا می گردد و استثنایی وجود ندارد.

استانداردهای زیر به عنوان مرجع در شرکت مورد استفاده قرار گرفته است.

استاندارد ایران-ایزو 9000 – 2000 سال 1380-سیستم های مدیریت کیفیت.

96,000 ریال – خرید
اشتراک گذاری مطلب

تمامی حقوق این سایت، متعلق به وبسایت "خرید فایل" می باشد. - طراحی شده توسط پارس تمز