نکته: لینک خرید در پایین صفحه قرار دارد.

بررسی تأثیر تبلیغات بر موفقیت برندهای داخلی

فهرست مطالب این مقاله

بررسی تأثیر تبلیغات بر موفقیت برندهای داخلی

تعداد صفحات : ۹۹ | قابل ویرایش

درک درست تبلیغات یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن فروشندگی است.

«فهرست مطالب»

عنوان                                                                                                                                    صفحه

چکیده…………………………………………………………………………………………………………………….. ۱

فصل اول:کلیات تحقیق………………………………………………………………………………………………. ۳

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………… ۴

بیان مسأله………………………………………………………………………………………………………………. ۶

اهمیت و ضرورت انجام تحقیق……………………………………………………………………………………. ۹

اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰

سوالات تحقیق……………………………………………………………………………………………………….. ۱۰

فرضیات تحقیق……………………………………………………………………………………………………….. ۱۰

پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………. ۱۱

فصل دوم:ادبیات تحقیق……………………………………………………………………………………………. ۱۳

نکاتی در مورد تبلیغات برخی برندهای مطرح………………………………………………………………… ۱۴

اجرای فعالیت های تبلیغاتی………………………………………………………………………………………. ۱۵

ترجمه یا برگردان پیام تبلیغاتی………………………………………………………………………………….. ۱۶

تکنیک های اجرایی تبلیغ…………………………………………………………………………………………… ۱۷

مفهوم عملکردی برند……………………………………………………………………………………………….. ۲۳

مفهوم نمادین برند…………………………………………………………………………………………………… ۲۳

تعریف ارزش ویژه برند…………………………………………………………………………………………….. ۲۵

تعریف ارزش ویژه برند مبتنی بر هویت……………………………………………………………………….. ۲۵

برندهای پیروز بالقوه………………………………………………………………………………………………… ۲۶

برندهای قهرمان……………………………………………………………………………………………………… ۲۶

برندهای در خطر نابودی……………………………………………………………………………………………. ۲۷

برندهای بازنده………………………………………………………………………………………………………… ۲۷

ارزش ویژه برند از دید خرده فروش …………………………………………………………………………… ۲۸

نقش برند در ارتقای تجارت………………………………………………………………………………………. ۲۹

تعریف مفهوم علامت تجاری(برند)…………………………………………………………………………….. ۲۹

جایگاه برند در موفقیت تجاری…………………………………………………………………………………… ۳۱

تجمع کارکنان گرد علامت تجاری………………………………………………………………………………. ۳۱

کارکنان،وکلای مدافع علامت تجاری(برند)………………………………………………………………….. ۳۳

تضمین موقعیت………………………………………………………………………………………………………. ۳۴

نقش بخش بندی کارکنان در موفقیت علامت تجاری(برند)…………………………………………….. ۳۶

روش های تبلیغ………………………………………………………………………………………………………. ۳۹

بازاریابی از راه دور…………………………………………………………………………………………………… ۴۱

سایر فعالیت های تبلیغی…………………………………………………………………………………………… ۴۳

تبلیغات با توجه به ملاحضات فرهنگی…………………………………………………………………………. ۴۵

تبلیغات با توجه به ملاحضات رسانه های جهانی…………………………………………………………… ۴۶

مفهوم تبلیغات در نقطه خرید…………………………………………………………………………………….. ۴۸

از دیدگاه رسانه ای…………………………………………………………………………………………………… ۵۰

تبلیغات نوین…………………………………………………………………………………………………………… ۵۰

صنعت نقطه خرید……………………………………………………………………………………………………. ۵۱

درک درست تر از زمانه…………………………………………………………………………………………….. ۵۲

روش های تبلیغ در نقطه خرید…………………………………………………………………………………… ۵۴

آینده تبلیغ در نقطه خرید…………………………………………………………………………………………… ۵۵

فصل سوم:روش تحقیق……………………………………………………………………………………………. ۵۷

روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………… ۵۸

جامعه آماری و روش نمونه گیری……………………………………………………………………………….. ۵۹

نمونه آماری…………………………………………………………………………………………………………….. ۵۹

ابزار گردآوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………….. ۶۰

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات…………………………………………………………………………………… ۶۱

فصل چهارم:یافته های تحقیق…………………………………………………………………………………… ۶۲

تبلیغات خلاق………………………………………………………………………………………………………….. ۶۳

چند نکته برای فروش……………………………………………………………………………………………….. ۶۴

یافته های تحقیق…………………………………………………………………………………………………….. ۶۷

فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری،منابع و مآخذ……………………………………………………………….. ۷۹

نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………….. ۸۰

تأثیر عنوان آگهی در میزان فروش……………………………………………………………………………… ۸۵

پنج اصل برای ساخت یک آگهی مؤثر………………………………………………………………………….. ۹۰

آگهی،هنر ایجاد ارتباط………………………………………………………………………………………………. ۹۴

نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………….. ۹۶

منابع و مآخذ…………………………………………………………………………………………………………… ۹۹

مقدمه

«درک درست تبلیغات یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن فروشندگی است. موفقیت ها و شکست ها، در این دو حیطه، بر اثر دلایلی مشابه پدید می آیند. پس هر پرسش تبلیغاتی باید طبق استانداردهای فروشندگی پاسخ داده شود. بر این نکته تاکید می کنم. تنها هدف تبلیغات، افزایش فروش است. سودآوری یا عدم سودآوری آن به میزان فروش بستگی دارد. تبلیغات برای ایجاد یک تاثیر کلی نیست‎؛ برای ثبت نام شما در اذهان مردم نیست. برای کمک به فروشندگان دیگر شما نیست. با آن مثل یک فروشنده رفتار کنید. آن را مجبور به توجیه خود کنید. آن را با دیگر فروشندگان مقایسه کنید. هزینه و نتیجه را حساب کنید. بهانه ای را از یک فروشنده خوب نمی پذیرید، از آن هم نپذیرید. آنگاه چندان به خطا نخواهید رفت.»

وظیفه مهم تهیه کننده آگهی انتقال نکات فروش به مزایایی است که برای خریدار دارد و آگهی دهنده همیشه باید در موقع تهیه آگهی، خودش را به جای خریدار بگذارد و متوجه باشد که آگهی را از درون چشم خریدار که جنس را می خرد تهیه نماید نه از نظر تولید کننده جنس که می خواهد جنس خود را به فروش برساند. پس اولین اصل در تهیه آگهی تبلیغاتی جلب اعتماد مشتری با آموزش صادقانه است.

نقش برند یا عنوان تجاری در نفوذ و ماندگاری در بازارهای مصرف برای تولیدکنندگان کالا و خدمات کاملا واضح و مبرهن است.
کارشناسان اقتصادی و اجتماعی معتقدند که وقتی یک کالای تجاری با برند ویژه خود در بازارهای مصرف موجب جلب اعتماد خریداران می‌شود، در واقع باعث وفاداری مصرف‌کنندگان به تداوم خرید آن کالا شده است. بنابراین اعتماد به یک برند به معنای وفاداری به کالای تولید شده و ابزار مناسبی برای تداوم تقاضای خرید آن می‌باشد.
از سوی دیگر وقتی مصرف‌کنندگان یک کالای خاص به کیفیت و نوع عرضه آن اعتماد می‌کنند و به برند آن کالا وفادار می‌مانند، سود فروش و ثروت ناشی از تولید آن کالا را برای صنایع تولیدکننده تضمین می‌کنند. بنابراین برندهایی اعتمادساز هستند برای صنایع تولیدی خود، ثروت ایجاد می‌کنند.
برندهایی که با استقبال مصرف‌کنندگان روبرو می‌شوند، برای صنایع تولیدی تعهدزا هستند و آنها را مجاب می‌کنند که هموار به خواست مصرف‌کننده در برابر حفظ و ارتقاء کیفیت کالای موردنظر وفادار باشند. به عبارت دیگر صنایع تولیدی کالاهای دارای برند معتبر ناچارند برای حفظ میزان استقبال مصرف‌کنندگان علاوه بر پایداری وضع موجود برای دستیابی به کیفیت بهتر و پاسخگویی به خواسته‌های مشتریان تلاش کنند. این مساله نشان می‌دهد که نگاههای سنتی به تولید کالا و خدمات که مبتنی بر افزایش تولید و جذب خریدار بود کنار گذاشته و در اقتصاد نوین جای خود را به دیدگاههای مبتنی بر مشتری‌مداری داده است.

منابع و مآخذ

  • بحرینی زاده،م،۱۳۸۷،بررسی و توضیح مفهوم نام و نشان تجاری از دیدگاه مصرف کنندگان و معرفی شیوه های مختلف ایجاد ارزش و نام و نشان تجاری،مجله بررسی های بازرگانی،شماره ۳۰
  • جبرانی،ا،و همکاران ۱۳۸۷، توانمندیهای نام تجاری،مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی،مجله نور،شماره ۴۸
  • قائدی،م،۱۳۸۶،تصویر محصول و باورهای مصرف کننده،مجله تدبیر،شماره ۱۸۰
  • نادرنژاد،ه،۱۳۸۸،اهمیت اعتماد به نام تجاری در ارزش ویژه آن،دانشگاه آزاد اسلامی،واحد علوم و تحقیقات تهران
  • کتاب تبلیغات خلاق نوشته “لوک سولیوان”
  • سایت تحلیلی MLM
  • روزنامه دنیای اقتصاد
  • کتاب تبلیغات تجاری ، نوشته “ساندرا موریارتی و جان برنت و ویلیام ولز”
  • کتاب تبلیغ کارآمد نوشته “مارک کر”
  • www.peyknovin.blogfa.com
  • www.itgostar.ir
  • www.diarnews.com
به این پست رای بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
خرید فایل
خرید فایل
وب‌سایت خرید فایل از سال 1395 شروع به فعالیت و ارائه خدمات به دانشجویان گرامی کرده است. البته فایل‌هایی که در این وب‌سایت به فروش می‌رسد، صرفاً به عنوان منبعی برای استفاده دانشجویان در تحقیق خود است و هرگونه سوءاستفاده از آنها، به عهده خود فرد می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.