نکته: لینک خرید در پایین صفحه قرار دارد.

شناسایی سبک ها و شیوه های خرید توسط مصرف کنندگان زن

فهرست مطالب این مقاله

شناسایی سبک ها و شیوه های خرید توسط مصرف کنندگان زن

تعداد صفحات : ۱۰۸ | قابل ویرایش

با توجه به جدید بودن موضوع پژوهش حاضر و بررسیهای انجام شده از منابع اطلاعاتی موجود در ایران مانند کتابخانه ها، اینترنت (سایتهای مرتبط نظیر سایت ایران داک) و همچنین جستجو در مقاله ها، سابقه مشابهی از موضوع حاضر، در ایران یافت نشد، در نتیجه می توان اظهار کرد که این مطالعه برای اولین بار در ایران اجرا می گردد.

چکیده

هدف از تحقیق حاضر بررسی سبک های خرید بر رفتار مصرف کنندگان خانم خانه دار در حوزه شهرستان مهر می باشد.

همانطور که همه ما به آن واقف هستیم خرید همیشه  یکی از لذت بخش ترین کارها برای خانم ها بوده ،هست و خواهد بود.این در حالی است که حتی خیلی از افراد اعتقاد دارند خرید باعث افزایش روحیه و بالارفتن انگیزه زندگی در بین زنان در یک جامعه می شود.

اما با همه ی این تفاسیر وضعیت خرید در بین افراد مختلف در یک جامعه متفاوت است مثلا وضعیت و شرایط خرید در بین زنان افراد ثروتمند و فقیر و سطح متوسط جامعه متفاوت می باشد و همچنین سبک های خرید در بین  زنان محله های بالا نشین و پایین نشین شهر و حتی در کشورهای مختلف متفاوت می باشد.

مقدمه

با توجه به جدید بودن موضوع پژوهش حاضر و بررسیهای انجام شده از منابع اطلاعاتی موجود در ایران مانند کتابخانه ها، اینترنت (سایتهای مرتبط نظیر سایت ایران داک) و همچنین جستجو در مقاله ها، سابقه مشابهی از موضوع حاضر، در ایران یافت نشد، در نتیجه می توان اظهار کرد که این مطالعه برای اولین بار در ایران اجرا می گردد. اما در ارتباط با تاریخچه این پژوهش در خارج از کشور می توان موارد بسیاری دست پیدا کرد. مطالعات بر روی شیوه های خرید مصرف کنندگان ابتدا توسط استون (stone) در ۱۹۵۴ آغاز شد سپس در سال ۱۹۸۶ توسط اسپنسر. جرج. ب، اسپرولز و الیزابت ال کندال مطالعاتشان در زمینه تحقیقات در ارتباط با شیوه های تصمیم گیری مصرف کنندگان با ارائه یک مقیاس مناسب به نام CSI به مرحله تکامل رسید به طوریکه تحقیقاتی که تا امروز در این زمینه صورت گرفته همگی از این مقیاس در مطالعاتشان استفاده کرده اند که می توان بعضا به مطالعات شاخص زیر اشاره داشت.

منابع و مآخذ

  1. آزاد – حسین – روانشناسی شخصیت زنان – انتشارات رشد – سال ۱۳۸۳ – تهران
  2. بیانی – احمد – روش تحقیق – انتشارات رشد – سال ۱۳۸۰ – تهران
  3. دلاور – علی – آمار استنباطی – انتشارات رشد – سال ۱۳۸۲ – تهران
  4. دلاور – علی – روش تحقیق در علوم انسانی – انتشارات رشد – سال ۱۳۸۰ – تهران
  5. دادستان – پریرخ – روانشناسی خرید زنان و تأثیرات آن – انتشارات بیان – سال ۱۳۸۲ – تهران
  6. سیف – علی اکبر – روانشناسی رفتار زنان – انتشارات ارجمند – سال ۱۳۸۰ – تهران
  7. شعاری نژاد – حسین – روانشناسی زنان و رفتار خاص آنان – انتشارات سمت – سال ۱۳۸۲ – تهران

منابع اینترنتی

  1. http://sarajahani.blogfa.com/post.aspx
  2. http://saeedbarand.blogfa.com/post.aspx
  3. www.jamejamonline.ir
به این پست رای بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
خرید فایل
خرید فایل
وب‌سایت خرید فایل از سال 1395 شروع به فعالیت و ارائه خدمات به دانشجویان گرامی کرده است. البته فایل‌هایی که در این وب‌سایت به فروش می‌رسد، صرفاً به عنوان منبعی برای استفاده دانشجویان در تحقیق خود است و هرگونه سوءاستفاده از آنها، به عهده خود فرد می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.