نکته: لینک خرید در پایین صفحه قرار دارد.

نقش تبلیغات در بازاریابی

فهرست مطالب این مقاله

نقش تبلیغات در بازاریابی

تعداد صفحات : ۷۴ | قابل ویرایش

درک درست تبلیغات یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن فروشندگی است. موفقیت ها و شکست ها، در این دو حیطه، بر اثر دلایلی مشابه پدید می آیند. پس هر پرسش تبلیغاتی باید طبق استانداردهای فروشندگی پاسخ داده شود.

«فهرست مطالب»

عنوان                                                                                                                                    صفحه

فصل اول:کلیات تحقیق……………………………………………………………………………………………… ۱

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………….. ۲

بیان مسأله………………………………………………………………………………………………………………. ۳

اهمیت و ضرورت انجام تحقیق……………………………………………………………………………………. ۴

اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………………………….. ۵

پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………………………… ۶

فصل دوم:ادبیات تحقبق……………………………………………………………………………………………. ۷

نکاتی در مورد تبلیغات برخی برندهای مطرح……………………………………………………………….. ۸

اجرای فعالیت های تبلیغاتی………………………………………………………………………………………. ۹

ترجمه یا برگردان پبام تبلیغاتی…………………………………………………………………………………. ۱۰

تکنیک های اجرایی تبلیغ………………………………………………………………………………………… ۱۱

روش های تبلیغ………………………………………………………………………………………………………. ۱۵

بازاریابی از راه دور……………………………………………………………………………………………………. ۱۸

سایر فعالیت های تبلیغی………………………………………………………………………………………….. ۲۰

تبلیغات با توجه به ملاحضات فرهنگی………………………………………………………………………… ۲۲

تبلیغات با توجه به ملاحضات رسانه های جهانی……………………………………………………………. ۲۳

مفهوم تبلیغات در نقطه خرید……………………………………………………………………………………. ۲۵

تبلیغات نوین………………………………………………………………………………………………………….. ۲۷

صنعت نقطه خرید……………………………………………………………………………………………………. ۲۸

درک درست تر از زمانه…………………………………………………………………………………………….. ۲۹

روش های تبلیغ در نقطه خرید………………………………………………………………………………….. ۳۱

آینده تبلیغ در نقطه خرید……………………………………………………………………………………….. ۳۲

فصل سوم:روش تحقیق……………………………………………………………………………………………. ۳۴

روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………… ۳۵

جامعه آماری و روش نمونه گیری……………………………………………………………………………….. ۳۶

نمونه آماری…………………………………………………………………………………………………………….. ۳۶

ابزار گردآوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………….. ۳۷

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات…………………………………………………………………………………… ۳۸

فصل چهارم:یافته های تحقیق…………………………………………………………………………………… ۳۹

تبلیغات خلاق…………………………………………………………………………………………………………. ۴۰

چند نکته برای فروش………………………………………………………………………………………………. ۴۱

یافته های تحقیق…………………………………………………………………………………………………….. ۴۴

فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری………………………………………………………………………………….. ۵۶

نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………. ۵۷

تأثیر عنوان آگهی در میزان فروش……………………………………………………………………………. ۶۲

پنج اصل برای ساخت یک آگهی مؤثر………………………………………………………………………… ۶۷

آگهی،هنر ایجاد ارتباط……………………………………………………………………………………………… ۷۱

نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………. ۷۳

منابع و مآخذ…………………………………………………………………………………………………………… ۷۴

مقدمه

«درک درست تبلیغات یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن فروشندگی است. موفقیت ها و شکست ها، در این دو حیطه، بر اثر دلایلی مشابه پدید می آیند. پس هر پرسش تبلیغاتی باید طبق استانداردهای فروشندگی پاسخ داده شود. بر این نکته تاکید می کنم. تنها هدف تبلیغات، افزایش فروش است. سودآوری یا عدم سودآوری آن به میزان فروش بستگی دارد. تبلیغات برای ایجاد یک تاثیر کلی نیست‎؛ برای ثبت نام شما در اذهان مردم نیست. برای کمک به فروشندگان دیگر شما نیست. با آن مثل یک فروشنده رفتار کنید. آن را مجبور به توجیه خود کنید. آن را با دیگر فروشندگان مقایسه کنید. هزینه و نتیجه را حساب کنید. بهانه ای را از یک فروشنده خوب نمی پذیرید، از آن هم نپذیرید. آنگاه چندان به خطا نخواهید رفت.»

وظیفه مهم تهیه کننده آگهی انتقال نکات فروش به مزایایی است که برای خریدار دارد و آگهی دهنده همیشه باید در موقع تهیه آگهی، خودش را به جای خریدار بگذارد و متوجه باشد که آگهی را از درون چشم خریدار که جنس را می خرد تهیه نماید نه از نظر تولید کننده جنس که می خواهد جنس خود را به فروش برساند. پس اولین اصل در تهیه آگهی تبلیغاتی جلب اعتماد مشتری با آموزش صادقانه است.

منابع و مآخذ

  • کتاب تبلیغات خلاق نوشته “لوک سولیوان”
  • سایت تحلیلی MLM
  • روزنامه دنیای اقتصاد
  • کتاب تبلیغات تجاری ، نوشته “ساندرا موریارتی و جان برنت و ویلیام ولز”
  • کتاب تبلیغ کارآمد نوشته “مارک کر”
  • www.itgostar.ir
  • www.peyknovin.blogfa.com
  • www.diarnews.com
به این پست رای بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
خرید فایل
خرید فایل
وب‌سایت خرید فایل از سال 1395 شروع به فعالیت و ارائه خدمات به دانشجویان گرامی کرده است. البته فایل‌هایی که در این وب‌سایت به فروش می‌رسد، صرفاً به عنوان منبعی برای استفاده دانشجویان در تحقیق خود است و هرگونه سوءاستفاده از آنها، به عهده خود فرد می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.