نکته: لینک خرید در پایین صفحه قرار دارد.

بررسی تأثیر عملکرد مدیران شرکت های صنعتی بر واکنش های رفتاری و عملکرد کارکنان

فهرست مطالب این مقاله

بررسی تأثیر عملکرد مدیران شرکت های صنعتی بر واکنش های رفتاری و عملکرد کارکنان

تعداد صفحات : ۸۱ | قابل ویرایش

در محیط کسب و کار حاضر، رقابت سازمان ها از طریق قابلیت آنها برای پاسخ گویی سریع به نیاز های سازمان تعیین می شود.

«فهرست مطالب»

فصل اول:کلیات تحقیق………………………………………………………………………………………………. ۱

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………… ۲

بیان مسأله………………………………………………………………………………………………………………… ۴

سوالات تحقیق………………………………………………………………………………………………………….. ۷

اهمیت و ضرورت انجام تحقیق…………………………………………………………………………………….. ۸

اهداف تحقیق…………………………………………………………………………………………………………… ۱۰

قلمرو تحقیق……………………………………………………………………………………………………………. ۱۱

فصل دوم:ادبیات تحقیق……………………………………………………………………………………………… ۱۲

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳

نظریه مک کله لند درباره انگیزش………………………………………………………………………………… ۱۸

پاداش ها و برانگیختن میل به موفقیت مردم……………………………………………………………………. ۲۲

مدیریت در هزاره سوم………………………………………………………………………………………………. ۲۵

تسهیل دستاوردهای یک مدیریت………………………………………………………………………………….. ۲۷

ویژگی های حرفه ای مدیران موفق ……………………………………………………………………………… ۳۱

ویژگی های حرفه ای بودن مدیران موفق……………………………………………………………………….. ۳۲

OD و موفقیت مدیر…………………………………………………………………………………………………. ۳۴

پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………………………………. ۳۵

فصل سوم:روش تحقیق……………………………………………………………………………………………… ۳۸

روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….. ۳۹

روش جمع آوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………. ۴۰

جامعه آماری و حجم نمونه…………………………………………………………………………………………. ۴۱

معرفی سازمان………………………………………………………………………………………………………….. ۴۲

چارت سازمانی………………………………………………………………………………………………………… ۴۳

نحوه انتخاب نیرو……………………………………………………………………………………………………… ۴۴

شرح وظایف پرسنل………………………………………………………………………………………………….. ۵۱

فصل چهارم:یافته های تحقیق،نتیجه گیری،منابع……………………………………………………………….. ۶۳

یافته های تحقیق……………………………………………………………………………………………………….. ۶۴

پاسخ به سوالات تحقیق……………………………………………………………………………………………… ۶۴

موانع و محدودیت های تحقیق…………………………………………………………………………………….. ۷۵

پیشنهادات تحقیق………………………………………………………………………………………………………. ۷۶

نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………………. ۷۸

منابع ومآخذ…………………………………………………………………………………………………………….. ۸۰

مقدمه

در محیط کسب و کار حاضر، رقابت سازمان ها از طریق قابلیت آنها برای پاسخ گویی سریع به نیاز های سازمان تعیین می شود. مدیریت باهدفافزایشبهروریوبهینهسازیکلیهپارامترهایمجموعهدر سالهای اخیر پر رنگ تر شده و توجه زیادی را به خود جلب کرده است. مدیریت یکیازمهمترینوسازندهترینپیشرفتهایحاصلهدرحوزهمدیریتمنابعانسانیدرسالهایاخیربودهاست. مدیریت ،فرآیندیاستراتژیکویکپارچهاستکهبابهبودعملکردافرادیکهدرسازمانکارمیکنندوباتوسعهقابلیت های فردی و گروهی ، موفقیت پایدار سازمان را فراهم می نماید. مدیریت باهمسوسازیاهداففردی،گروهیوسازمانی با شایستگی های اساسی و مرتبط کردن ویژگی های مختلف مدیریت منابع انسانی، به ویژه توسعه سازمانی، در جهت رشد سازمان تلاش می کند.
امروزه با توجه به صرف زمان، نیروی انسانی و هزینه ای فراتر از نیاز، سازمان ها نتوانسته اند به اهداف و خواسته های برنامه ریزی شده برسند و همواره مسائل و مشکلاتی را درطول مسیر تعریف نموده و آمار و ارقام را با چشم بندی خاص ریاضی در مطلوب جلوه دادن عملکرد خود ارائه می نمایند. ما معتقدیم که عملکرد مهم است با سطح بالای حرفه ای شدن، تعهد و تلاش موثر در سازمان و می خواهیم بهتر عمل کنیم. مدیریت عملکرد ناب تلفیقی از مدیریت عملکرد، مدیریت ناب و تفکر ناب می باشد که به بهبود و افزایش بهره وری پارامترهای سازمان می انجامد.ظهور سازمان های اجتماعی و گسترش روزافزون آنها یکی از ویژگی های بارز تمدن بشری است که با توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی و ویژگی ها و نیازهای خاص هر جامعه،هر روز بر تکامل و توسعه این سازمان ها افزوده می شود.
با توجه به اهمیت نقش مدیریت در همه سازمان ها،مدیران بایستی با بهره گیری از قوه خلاقه خویش به پدید آوردن سازمان هایی اقدام نمایند که در آنها شرایط یادگیری و عملکرد بهتر برای کارکنان و حتی خود سازمان فراهم باشد.سازمان هایی که علم مدیریت امروزه آنها را سازمان های یادگیرنده می نامد و کارآمدی شان نیازمند خلاقیت در روش ها و نظام های مدیریتی است.

منابع و مآخذ

۱-   عاطفی .محمد رضا و مهمان پذیر  فرهاد ، مقدمه ای بر مدیریت ناب ، انتشارات نگاه دانش ،۱۳۸۴
۲-صبور اردوبادی ؛ احمد نقش تربیتی عادات ؛جلد ۱ ،تهران : هدی،(بی تا)
۳-    ابیلی، خدایار و موفقی، حسن،مدیریت عملکرد دانشگران (مقاله)، سایت سازمان مدیریت صنعتی.
۴-خوشوقتی،آرمین، ارزیابی عملکرد کارکنان (مقاله)، سایت راهکار و مدیریت، ۱۳۸۴.
۵-خاکی، غلامرضا، مدیریت بهره وری(تجزیه و تحلیل آن در سازمان)، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران،۱۳۸۴، چاپ چهارم.
۶-     گروهی از استادان مدیریت، شیوه های عملی ارتقای بهره وری نیروی انسانی، مرکز آموزش مدیریت دولتی، تهران، ۱۳۷۷،چاپ دوم.
۸- ساعتچی،محمود،روانشناسی بهره وری،موسسه نشر ویرایش،تهران،۱۳۸۰،چاپ سوم.

۹ـ ابطحی،سیدحسین.آموزش و بهسازی منابع انسانی.انتشارات مؤسسه مطالعات و برنامه‌ریزی آموزشی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران.سال ۱۳۶۸،چاپ اول

۱۰ـ ابیلی،خدایار.ضرورت ارزشیابی دوره‌های آموزش ضمن خدمت در سازمانها.انتشارات دانشگاه کاشان.سال ۱۳۷۲

۱۱- شریعتمداری،مهدی.نظریه‌ها و الگوههای بازآموزی منابع انسانی در سازمان. انتشارات یکان سال ۱۳۸۲،چاپ اول

۱۲- شریعتمداری،مهدی.اصول و مبانی مدیریت(مدیریت عمومی). انتشارات کوهسار سال ۱۳۸۵،چاپ دوم

۱۳ـ شیمون ال.دولان.مدیریت امور کارکنان و منابع انسانی.ترجه محمدعلی طوسی ـ محمد صائبی.انتشارات مرکز آموزش مدیریت دولتی.سال۱۳۸۰،چاپ پنجم.

به این پست رای بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
خرید فایل
خرید فایل
وب‌سایت خرید فایل از سال 1395 شروع به فعالیت و ارائه خدمات به دانشجویان گرامی کرده است. البته فایل‌هایی که در این وب‌سایت به فروش می‌رسد، صرفاً به عنوان منبعی برای استفاده دانشجویان در تحقیق خود است و هرگونه سوءاستفاده از آنها، به عهده خود فرد می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.