هر برادری که از منافع برادر خود مانند نفع خویش حمایت کرد به کار خود سامان داده است (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶
خانه » پرسشنامه » پرسشنامه های مدیریت بازرگانی » پرسشنامه تعیین وضعیت مدیریت روابط با مشتری در شرکت

اطلاعیه سایت

سلام خدمت شما کاربران گرامی، دوستانی که تمایلی به پرداخت اینترنتی مبلغ فایل ها ندارند، می توانند مبلغ فایل را به شماره کارت زیر، کارت به کارت کرده و نام فایل موردنظر و کد رهگیری را به شماره های زیر پیامک و یا از طریق تلگرام ارسال کنند تا فایل از طریق ایمیل یا تلگرام (به درخواست شما) برای شما ارسال شود.

شماره کارت:

6037997225225383 - بانک ملی به نام سید محمد علوی

شماره تماس و پیامک:

09176858460 (سید محمد علوی - تلگرام)

با تشکر - مدیریت سایت

پرسشنامه تعیین وضعیت مدیریت روابط با مشتری در شرکت

پرسشنامه تعیین وضعیت مدیریت روابط با مشتری در شرکت

پرسشنامه تعیین وضعیت مدیریت روابط با مشتری در شرکت

احتراما پرسشنامه حاضر با هدف شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر استقرار CRM در شرکت… تنظیم شده است. بدیهی است نیل به این هدف به همکاری صمیمانه جنابعالی در تکمیل این پرسشنامه بستگی دارد. لذا خواهشمند است با دقت به سوالات این پرسشنامه پاسخ دهید تا با استناد به نظرات حضرتعالی امکان استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در این شرکت فراهم گردد.

1- در شرکت نستله شکایت مشتریان به نحو مطلوب در چهارچوب یک فرآیند نظام مند و در زمان مناسب پیگیری و پاسخ داده می شود.

کاملا موافقم        موافقم             بی نظرم             مخالفم                  کاملا مخالفم

2- در این شرکت رضایت مشتریان با فرآیندی نظام مند و منظم مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

کاملا موافقم        موافقم             بی نظرم             مخالفم                  کاملا مخالفم

*نکته: مطالب بالا تنها بخشی از پرسشنامه مربوطه می باشد. برای تهیه پرسشنامه به صورت کامل بر روی لینک خرید کلیک کنید.

25,000 ریال – خرید
اشتراک گذاری مطلب

معادله امنیتی *

تمامی حقوق این سایت، متعلق به وبسایت "خرید فایل" می باشد. - طراحی شده توسط پارس تمز