پرسشنامه تعیین وضعیت مدیریت روابط با مشتری در شرکت
احتراما پرسشنامه حاضر با هدف شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر استقرار CRM در شرکت… تنظیم شده است. بدیهی است نیل به این هدف به همکاری صمیمانه جنابعالی در تکمیل این پرسشنامه بستگی دارد. لذا خواهشمند است با دقت به سوالات این پرسشنامه پاسخ دهید تا با استناد به نظرات حضرتعالی امکان استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در این شرکت فراهم گردد.
۱- در شرکت نستله شکایت مشتریان به نحو مطلوب در چهارچوب یک فرآیند نظام مند و در زمان مناسب پیگیری و پاسخ داده می شود.
کاملا موافقم موافقم بی نظرم مخالفم کاملا مخالفم
۲- در این شرکت رضایت مشتریان با فرآیندی نظام مند و منظم مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.
کاملا موافقم موافقم بی نظرم مخالفم کاملا مخالفم
*نکته: مطالب بالا تنها بخشی از پرسشنامه مربوطه می باشد. برای تهیه پرسشنامه به صورت کامل بر روی لینک خرید کلیک کنید.