نکته: لینک خرید در پایین صفحه قرار دارد.

پرسشنامه تعیین وضعیت مدیریت روابط با مشتری در شرکت

فهرست مطالب این مقاله

پرسشنامه تعیین وضعیت مدیریت روابط با مشتری در شرکت

احتراما پرسشنامه حاضر با هدف شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر استقرار CRM در شرکت… تنظیم شده است. بدیهی است نیل به این هدف به همکاری صمیمانه جنابعالی در تکمیل این پرسشنامه بستگی دارد. لذا خواهشمند است با دقت به سوالات این پرسشنامه پاسخ دهید تا با استناد به نظرات حضرتعالی امکان استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در این شرکت فراهم گردد.

۱- در شرکت نستله شکایت مشتریان به نحو مطلوب در چهارچوب یک فرآیند نظام مند و در زمان مناسب پیگیری و پاسخ داده می شود.

کاملا موافقم        موافقم             بی نظرم             مخالفم                  کاملا مخالفم

۲- در این شرکت رضایت مشتریان با فرآیندی نظام مند و منظم مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

کاملا موافقم        موافقم             بی نظرم             مخالفم                  کاملا مخالفم

*نکته: مطالب بالا تنها بخشی از پرسشنامه مربوطه می باشد. برای تهیه پرسشنامه به صورت کامل بر روی لینک خرید کلیک کنید.

به این پست رای بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
خرید فایل
خرید فایل
وب‌سایت خرید فایل از سال 1395 شروع به فعالیت و ارائه خدمات به دانشجویان گرامی کرده است. البته فایل‌هایی که در این وب‌سایت به فروش می‌رسد، صرفاً به عنوان منبعی برای استفاده دانشجویان در تحقیق خود است و هرگونه سوءاستفاده از آنها، به عهده خود فرد می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.