نکته: لینک خرید در پایین صفحه قرار دارد.

مقاله استیناف هایی در نتیجه تقاضای خسارت

فهرست مطالب این مقاله

تعداد صفحات : ۱۵     قابل ویرایش

این یک شرط برای خسارات است که می تواند به طور خاص برآورد شده باشند ، برای مثال در یک عمل برای شبه جرم از بی مبالاتی در دنبالۀ  یک تصادف ماشین ،  ممکن است دقیقاٌ قسمت تعمیر ماشین را تنظیم کند ، اجازه یک ماشین در حالی که ماشین شسما خارج از جاده و در حال تعمیر خسارت دیده شده است . همچنین امکان خواهد داشت که زیان کارکرد را محاسبه کند اگرچه قبلاٌ  اتفاق افتاده باشد اما بهرحال جراحات هیچ مریضی داخل محاسبه پذیرفته نمی باشد .

استینافهایی در نتیجه تقاضای خسارت

در اکتبر ۲۰۰۰ استینافهایی برخلاف حکم ها در موراد تقاضای خسارت امکان پذیر میباشد ، این حقوق استیناف در سفارش به تطبیق درسفارش به تطبیق با مقاله ۶                 ( حقوق یک محاکمه منصفانه )  معاهده اروپا روی حقوق بشر معرفی شده بود . راههای استیناف برای موارد پیگیری – سریع هستند . این بدین معنی است که استیناف برای قضاوت بعدی به صورت سلسله مراتب میباشد .بنابراین اگر رأی توسط یک قضاوت ناحیهای آزموده شده بود استیناف برای یک حوزۀ  قضاوتی است اگر رأی یک حوزۀ قضاوتی رسیدگی شده باشد سپس استیناف برای قضاوت دیوانعالی کشور است .

دومین استیناف

در اینجا اولین استیناف توسط یک حوزه قضاوتی یا یک قضاوت دیوانعالی کشور شنیده شده است ریال سپس در اینجا یک درخواست ثانویه برای دادگاه استیناف است . بهر حال ، این فقط در رأی های استثنایی به عنوان ۵۵ تا از دولت هایی از دسترس به قانون عدالت ۹۹۹ اتفاق خواهد افتاد .

هیچ درخواتی برای دادگاه استیناف ساخته نشده بود … مگر اینکه دادگاه استیناف به موارد زیر رسیدگی کرده باشد که :

( a ) استیناف یک نکته مهم از اصول یا روشهای تحریک خواهد کرد ، یا

( b ) آنها تعدادی دیگر از دلایل اجباری برای دادگاه استیناف یا برای شنیدن آن خواهند داشت .

 

در اینجا مسیرهای استیناف در نمودار ۵-۶ نشان داده شده اند .

دادگاه استیناف

 

قضاوت دیوان عالی                                             حوزه قضاوتی

 

 

قضیه شنیده شده توسط حوزه قضاوتی                قضیه شنیده شده توسط ناحیه قضاوت

 

۲-۸-۶- استینافهایی در نتیجه دیوانعالی کشور

۱- در نتیجه یک رأی در دیوانعالی کشور معمولاٌ درخواستی برای دادگاه استان می دهد ( حکم حقوق ) .

۲- در موارد کمیاب ، در اینجا یک « گریززدن » از درخواست مستقیمی برای مجلس اعیان در زیر مدیریت قانون قضاوت ۱۹۶۹ می باشد .وقتی یک استیناف نکته قانونی از اهمیت عمومی را شامل می شود هر دو به تفسیری از یک قانون یا دادگاه استان یا مجلس اعیان وابسته شده است که قاضی محاکمه باید پیروی کند .به علاوه مجلس اعیان به اجبار اجازه به استیناف می دهد .

۳-۸-۶-

در نتیجه یک رأی استیناف ، در اینجا یک استیناف  ثانویه برای مجلس اعیان است اما فقط اگر مجلس اعیان یا دادگاه استیناف به درخواست اجازه بدهد .همچنین تبصره ای است که یک نکته از قانون اروپا را شامل می شود رأی دادگاه اروپا برای عدالت در زیر مقاله ۲۳۴ از معاهده Rane  رجوع می کند .که به عنوان مرجع می تواند توسط هیچ دادگاه انگلیسی ساخته نشده باشد .

مجلس اعیان

دادگاه استیناف

( بخش حقوقی)

استیناف گریز زده

دیوانعالی کشور

۹-۶- غرامتهایی در قضیه های حقوقی

۱-۹-۶- خسارات

اصلاح اساسی رأی داده شده توسط دادگاهها یک حکم است که باید یک مقدار پول برای مطالبه کننده پرداخت شود . این یک رأی از خسارات نامیده شده است . موضوع این رأی  از خسارت در موارد نقض قرارداد برای گذاشتن مدعی در موقعیتهای مشابه است ، تا آنجا که پول می تواند این کار انججام بدهد . وقتی او انجام خواهد شد که قرارداد شکسته نشود .آنها یکهدف مشابه در موارد شبه جرم از رأی خسارات به مدعی علیه در موقعیت یکسان است . اگر شبه جرم را مرتکب نشده باشند .

به طور آشکارا ، در آنجا موقعیتهای زیادی هستند که غرامت پولی واقعاٌ برای علتهای کمتری توسط نقض قرارداد یه شبه جرم را جبران نمی کند .مخصوصاٌ این در موارد شبه جرم درست است که مطالبه کننده آسیب های شدید شخصی را تحمل کرده و ممکن است با یک عدم صلاحیت دائمی ترک شود .

 

خسارت ویژه

این یک شرط برای خسارات است که می تواند به طور خاص برآورد شده باشند ، برای مثال در یک عمل برای شبه جرم از بی مبالاتی در دنبالۀ  یک تصادف ماشین ،  ممکن است دقیقاٌ قسمت تعمیر ماشین را تنظیم کند ، اجازه یک ماشین در حالی که ماشین شسما خارج از جاده و در حال تعمیر خسارت دیده شده است . همچنین امکان خواهد داشت که زیان کارکرد را محاسبه کند اگرچه قبلاٌ  اتفاق افتاده باشد اما بهرحال جراحات هیچ مریضی داخل محاسبه پذیرفته نمی باشد .

خسارت عمومی

در اینجا ساده هایی هستند که نمی توانند به سادگی قلم به قلم نوشته شده باشند . در موارد صدمه شخصی مقدر در و همچنین برای افت درآمدی در آینده را شامل می شود . همچنین یک مقدار هزینه پرستاری و رسیدگی های ضروری دیگری یا برای پذیرفتن خانه برای تطبیق ناتوانی شخصی را شامل می شود . در ۱۹۹۴ یک زن ۳۷ ساله توسط تصادف ماشین فلج شده بود که در حدود ۴/۳ میلیون برای غرامت صدمات او ، افت درآمدهای آینده و هزینه مراقبتهای مقرر شده بود وقتی که او به دو پرستار دائمی احتیار داشت . اعطا یک مبلغ بزرگ مثل همیشه بیشترین روش رضایت بخش از دریافت غرامت پولی نیست . پروفسرو Hazel Genn تحقیقاتی در این زمینه توسط مصاحبه با ۷۶۱ قربانی انجام داده است که ۵۰۰۰ یا بیشتر توسط این روش خسارتی را دریافت کرده اند . او فهمیده است که در اولین قربانی های تصادف با مقدار اعطا شده رضایت داده بودند ، اما « این رضایت بیرون از مدت زمان کشیده شده است وقتی واقعیت  اثرات بیماری طولانی مدت و ظرفیتی برای کار bitc را کاهش داده است .مسئله دیگر تأخیر روی دیرافت غرامت بود وبه میزان یکسوم از قربانی های مصاحبه شده می گفتند آنها به قرض پول یا رسیدن بدهی هایی در حالی که آنها منتظر به دریافت غرامت هستند مجبور شده بودند .

به این پست رای بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
خرید فایل
خرید فایل
وب‌سایت خرید فایل از سال 1395 شروع به فعالیت و ارائه خدمات به دانشجویان گرامی کرده است. البته فایل‌هایی که در این وب‌سایت به فروش می‌رسد، صرفاً به عنوان منبعی برای استفاده دانشجویان در تحقیق خود است و هرگونه سوءاستفاده از آنها، به عهده خود فرد می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.