نکته: لینک خرید در پایین صفحه قرار دارد.

تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی موثر بر تصمیم خرید

فهرست مطالب این مقاله

تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی موثر بر تصمیم خرید

تعداد صفحات : ۴۱ | قابل ویرایش

موقعیت استراتژیک کشور ایران به عنوان یک کشور آزاد و مستقل و اراده ملی برای افزایش تولید،بهبود توزیع ،حضور موفقیت آمیز در بازار­­­­­­­­­­های بین المللی ایجاب می کند که ادبیات بازاریابی مورد توجه خاص قرار گیرد، تاآن چه مورد نیاز پژوهشگران ،کارشناسان ،مدیران و کارآفرینان اقتصادی در عرصه های تولید وتوزیع است فراهم گردد تا روند حرکت استقلال طلبانه ایران در کوتاه ترین زمان ممکن با مناسب ترین شرایط به موقعیت مطلوب برسد.

«فهرست مطالب»

فصل اول :کلیات تحقیق…………………………………………………………………………………………….. ۱

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………….. ۲

بیان مسأله………………………………………………………………………………………………………………. ۳

اهمیت موضوع و ضرورت انجام تحقیق………………………………………………………………………… ۴

اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………………………….. ۶

تعاریف واژه های کلیدی تحقیق…………………………………………………………………………………. ۷

فصل دوم : ادبیات تحقیق………………………………………………………………………………………….. ۱۰

مبانی نظری پژوهش…………………………………………………………………………………………………. ۱۱

آشنایی با مفاهیم اساسی بازاریابی………………………………………………………………………………. ۱۲

آمیخته های بازاریابی……………………………………………………………………………………………….. ۱۸

خصوصیات فردی مؤثر در رفتارمصرف کننده……………………………………………………………… ۲۱

فرآیند های تصمیم گیری خریدار……………………………………………………………………………… ۲۲

تعریف مشتری……………………………………………………………………………………………………….. ۲۳

تعریف لغوی مشتری……………………………………………………………………………………………….. ۲۴

ارئه ی خدمات پس از فروش……………………………………………………………………………………… ۲۶

بازاریابی سبز…………………………………………………………………………………………………………… ۳۱

فصل سوم: روش تحقیق…………………………………………………………………………………………… ۳۵

روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………… ۳۶

روش جمع آوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………. ۳۷

فصل چهارم : نتیجه گیری ، منابع و مآخذ…………………………………………………………………… ۳۸

نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………. ۳۹

محدودیت های تحقیق……………………………………………………………………………………………… ۴۰

منابع و مآخذ…………………………………………………………………………………………………………… ۴۱

مقدمه

موقعیت استراتژیک کشور ایران به عنوان یک کشور آزاد و مستقل و اراده ملی برای افزایش تولید،بهبود توزیع ،حضور موفقیت آمیز در بازار­­­­­­­­­­های بین المللی ایجاب می کند که ادبیات بازاریابی مورد توجه خاص قرار گیرد، تاآن چه مورد نیاز پژوهشگران ،کارشناسان ،مدیران و کارآفرینان اقتصادی در عرصه های تولید وتوزیع است فراهم گردد تا روند حرکت استقلال طلبانه ایران در کوتاه ترین زمان ممکن با مناسب ترین شرایط به موقعیت مطلوب برسد.

بر مدیران واستراتژیست­­های واحد های تولیدی وخدماتی است که با تجهیز نیروهای محقق خود ،عملیات سازمانی را با هدف­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­گیری به سمت بازار­­های دور ونزدیک وپیش بینی سطح فروش ،سهم بازار و درآمد معین برای دوره ­های آینده آغاز نماید واین مهم فقط با استعانت از روش ­هاو رویکرد های علمی بازاریابی میسر است.

فعالین اقتصادی میهن­مان باید به شناخت فرصت های موجود پرداخته و با استفاده از مزیت­ها وقابلیت­­ها،با اتخاذ واجرای استراتژی­­­­­های مناسب و توسعه صادرات ورهایی از خام فروشی وفله فروشی، ایجاد ارزش افزوده هر چه بیشتر در داخل و بازرگانی خارجی را  امکان پذیرنمایند.

تلاش ما در این تحقیق شناساییتأثیر عوامل آمیخته بازاریابی مؤثر بر تصمیم خرید می باشد.

منابع و مآخذ

۱-اسدالهی ع.(۱۳۸۴).تاثیر تبلیغات تجاری بر رفتار مصرف کننده در تصمیم خرید محصولات خانگی.، انتشارات دانشگاه شهید بهشتی.

۲- پورغفاری ح.(۱۳۸۸) اولویت بندی درجه تاثیرهر یک از عناصرآمیخته بازاریابی  بر رفتار خریدارن کتاب.انتشارات دانشگاه تهران

۳- حاجی کریمی ع، بابابیز گلیکی م و طباطبایی نسب س.(۱۳۸۸).طراحی مدل فرآیندی وفاداری مشتریان ، مورد پژوهش ( بررسی ارتباط کیفیت مواجهه خدمت و وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی تجاری).نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی ، شماره ۳ ،ص ۱۴۴

۴- حقیقی کفاش ، م. و همکاران . (۱۳۸۹). عوامل موثر بر وفاداری بیمه گذاران(مورد مطالعه : شرکت بیمه ایران).فصلنامه صنعت بیمه، شماره ۱۹۷،ص ۹۷-۹۵

۵-رمضانیان م ، اسماعیل پور رضا، تندکار س.(۱۳۵۹).بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی سبز بر رفتار خرید مصرف کنندگان لامپ کم مصرف شهر رشت ، نشریه مدیریت بازرگانی ، شماره ۵ ، ص۸۹-۷۹

به این پست رای بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
خرید فایل
خرید فایل
وب‌سایت خرید فایل از سال 1395 شروع به فعالیت و ارائه خدمات به دانشجویان گرامی کرده است. البته فایل‌هایی که در این وب‌سایت به فروش می‌رسد، صرفاً به عنوان منبعی برای استفاده دانشجویان در تحقیق خود است و هرگونه سوءاستفاده از آنها، به عهده خود فرد می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.