تعداد سؤالات: ۳۷ | قابل ویرایش
با سلام و آرزوی موفقیت برای جنابعالی، هدف از تهیه پرسشنامه پیوست انجام یک تحقیق علمی جهت پایان نامه کارشناسی ارشد تحت عنوان ” بررسی موانع ایجاد و توسعه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت مبلمان ایران” می باشد.
مدیریت ارتباط با مشتری عبارت است از: فرآیند ها و سیستم هایی که فعالیت های فروش، بازاریابی، مدیریت تماس وپشتیبانی را جهت ادامه تعاملات با مشتریان در هم ترکیب می کند و ابزاری را ارائه می دهد که سابقه مشتری، فروش محصول و سودآوری، پی گیری و مدیریت تماس، اطلاعات وضعیت سفارشات و پی گیری عایدات و خدمات را تجزیه و تحلیل می کند.
تعدادی از سؤالات موانع crm در صنعت مبمان ایران
۱.عدم گرایش مدیران به مشتری
۱.بی اهمیت ۲.کم اهمیت ۳.دارای اهمیت متوسط ۴.با اهمیت ۵.بسیار با اهمیت
۲.عدم تعهد مقامات ارشد سازمان به اهمیت ارتباط با مشتری
۱.بی اهمیت ۲.کم اهمیت ۳.دارای اهمیت متوسط ۴.با اهمیت ۵.بسیار با اهمیت
۳.عدم تعهد مدیران به آموزش کارکنان در مدیریت ارتباط با مشتری
۱.بی اهمیت ۲.کم اهمیت ۳.دارای اهمیت متوسط ۴.با اهمیت ۵.بسیار با اهمیت
۴.عدم تعهد مدیران ارشد به سرمایه گذاری در فناوریهای مربوط به مدیریت ارتباط با مشتری
۱.بی اهمیت ۲.کم اهمیت ۳.دارای اهمیت متوسط ۴.با اهمیت ۵.بسیار با اهمیت
۵.عدم تعریف وظایف مدیریت ارتباط با مشتری در ساختار سازمانی
۱.بی اهمیت ۲.کم اهمیت ۳.دارای اهمیت متوسط ۴.با اهمیت ۵.بسیار با اهمیت
۶.عدم تمرکز ساختار سازمانی براجرای مدیریت ارتباط با مشتری
۱.بی اهمیت ۲.کم اهمیت ۳.دارای اهمیت متوسط ۴.با اهمیت ۵.بسیار با اهمیت
۷.پراکندگی و عدم هماهنگی فعالیتهای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری
۱.بی اهمیت ۲.کم اهمیت ۳.دارای اهمیت متوسط ۴.با اهمیت ۵.بسیار با اهمیت
۸.عدم وجود فرایندهای کاری مناسب
۱.بی اهمیت ۲.کم اهمیت ۳.دارای اهمیت متوسط ۴.با اهمیت ۵.بسیار با اهمیت