نکته: لینک خرید در پایین صفحه قرار دارد.

طرح جامع شهر شیراز

فهرست مطالب این مقاله
دقت کنید که طرح جامع شهر شیراز، مربوط به سال ۱۳۷۵ می‌باشد و طرح جدیدی در سایت قرار نگرفته است. اگر این طرح برای‌تان مناسب است، آن را خریداری کنید.

طرح جامع شهر شیراز

تعداد صفحات : ۴۱ | قابل ویرایش

شهر شیراز بر روی جلگه وسیعی که دارای عرض ۱۵ کیلومتر و طول متوسط ۱۲۰ کیلومتر است قرار گرفته است. ارتفاع متوسط این شهر از دریا ۱۵۵۰ متر است. شیراز از شمال محدود به رشته کوه های بموکه است و از غرب توسط کوه های سفیدار محدود شده است.

مقدمه

شهر شیراز بر روی جلگه وسیعی که دارای عرض ۱۵ کیلومتر و طول متوسط ۱۲۰ کیلومتر است قرار گرفته است. ارتفاع متوسط این شهر از دریا ۱۵۵۰ متر است. شیراز از شمال محدود به رشته کوه های بموکه است و از غرب توسط کوه های سفیدار محدود شده است. از جنوب غرب و شمال شرق نیز محدود به جلگه شیراز است.

شیراز فاقد هرگونه رودخانه پرآب و دائمی است و رودهای اطراف شهر در واقع مسیل هایی هستند که فقط در مواقع بارندگی فصلی سیلاب های تشکیل شده را به دریاچه مهارلو هدایت می کند.

شهر و لار و روستای های اطراف آن از زلزله خیز ترین نقاط استان فارس به شمار می روند که در طی ۵ زلزله اخیر آن ۲۰۰۰ تلفات داشته اند. شدت زلزله ها بین ۵ تا ۶ ریشتر بوده و شعاع عمل ۱۴۰ کیلومتری داشته اند. در استان فارس شیراز از لحاظ نزدیکی به خط و مسیر زلزله بعد از لار در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

به این پست رای بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
خرید فایل
خرید فایل
وب‌سایت خرید فایل از سال 1395 شروع به فعالیت و ارائه خدمات به دانشجویان گرامی کرده است. البته فایل‌هایی که در این وب‌سایت به فروش می‌رسد، صرفاً به عنوان منبعی برای استفاده دانشجویان در تحقیق خود است و هرگونه سوءاستفاده از آنها، به عهده خود فرد می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.