نکته: لینک خرید در پایین صفحه قرار دارد.

تحقیق اصلاح مشکل تقلب در دانش آموزان کلاس سوم

فهرست مطالب این مقاله

تعداد صفحات : ۳۰ | قابل ویرایش

مقدمه و توصیف وضع موجود

این تحقیق بر روی ۳۱ نفر از دانش آموزان دختر کلاس سوم راهنمایی انجام شده که درمدرسه شهید کیانی زاده مشغول به تحصیل هستند . این مدرسه در روستای سلطان آباد واقع شده که در حوزه آموزش و پرورش ناحیه۳ شیراز می باشد. این روستا از نظر امکانات رفاهی و سطح زندگی وفرهنگ در سطح پایینی قرار دارد.

فاصله اش تا شهر شیراز حدود بیست دقیقه است و به دلیل وجود خط واحد ( اتوبوس واحد ) مردم روستا ارتباط نزدیک با پایین شهر شیراز دارند و شاید همین موضوع باعث شده که فرهنگ روستا نه کاملاٌ شهری است و نه کاملاٌ روستایی به همین سبب مشکلات اخلاقی ، رفتاری ، دینی و … در این روستا زیاد دیده می شود.

اینجانب به مدت ۷ سال است که دبیر حرفه وفن هستم .دو سال اول خدمتم را در روستاهای خوزستان سپری کردم وپس از آن وارد ناحیه ۳ شیراز شدم. شهریور ۱۳۸۴ پست بندی شده و ابلاغ دومدرسه شهید کیانی زاده (‌سلطان آباد ) و شهید رستمی ( شاپور جان ) به من داده شد.روز اول مدرسه مصادف بود با دوم مهر.

من به مدرسه کیانی زاده رفتم. دو ساعت آخر با بچه های سال سوم کلاس داشتم وقتی واردکلاس شدم اولین چیزی که توجهم را جلب کرد ، شلوغی بچه ها بود بعد از آن متوجه مورد عجیبی شدم،‌ بین آنها نگاه های عجیب وزننده ای ردو بدل می شد و بچه ها دائم با حرکات چهره مثل چشم و ابرو ، لبخند ، حرکات سر و … با هم ارتباط غیر کلامی داشتند به خصوص یک عده بیشتر که بعد ها فهمیدم همان ها که نظم کلاس را برهم می زدند ، دانش آموزان زرنگ ومعدل بالاهای کلاس بودند.

منابع

  1. بهمن راد ، مرتضی مترجم ۱۳۸۳ « تقلب درمدرسه » انتشارات آموزش و پرورش چاپ مدرسه ، چاپ سوم
  2. ترجمه ای است از کتاب what you should Know about CHEATING
  3. جمالی اختر ودیگران ۱۳۸۴ «‌احیای نقش راهنمایی ومشاوره ای معلمان » انتشارات تزکیه ، چاپ ششم.
  4. چریل ، اسپالدینگ ، نائینیان ، محمد رضا بیابانگرد اسماعیل ، ۱۳۷۷ « انگیزش در کلاس درس » انتشارات آموزش و پرورش چاپ مدرسه چاپ اول.
به این پست رای بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
خرید فایل
خرید فایل
وب‌سایت خرید فایل از سال 1395 شروع به فعالیت و ارائه خدمات به دانشجویان گرامی کرده است. البته فایل‌هایی که در این وب‌سایت به فروش می‌رسد، صرفاً به عنوان منبعی برای استفاده دانشجویان در تحقیق خود است و هرگونه سوءاستفاده از آنها، به عهده خود فرد می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله امنیتی *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.